2010-02-14 | 16:56:31

ALLA .♥. DAG

HAR jag gjort i paaint


Vill bara säga att alla ska ha en trevlig alla hjärtans dag <3.
Hoppas att ni får det bra och äter gott å så.

Jag firade min ALLA Hjärtans Dag nere hos mamma och vi käkade god mat.
Till middag så käkade vi porterstek , potatis , sås och sallad + gelé.
Minns inte om det var efterrätt efter.
Men maten var ialla fall vrål god =).
Jag älskar porterstek.
Det enda jag fick det var 2st sms på alla hjärtans dag =(.
Utav mamma och sen en som heter Stefan.
Men men.

Jag satt vid datorn en hel del och sen vette fasen vad jag gjorde sen.
Jag har såå svagt minne elr jo jag camade med baby senare.
Sen gick jag och lade mej efteråt tror jag.
Jag var genom förkyld och hostade ganska mycket.

Jag snackade väll med en hel del på MSN elr det var några stycken.
Men asså, allt känns så skumt ibland.
Men, men ..

Puss pusss<333.

ALLA..DAG





0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: