2010-02-07 | 04:02:41

4 veckor iiidag är mina underbara änglar <33.

 4 veckor gamla idag och på onsdag den 10/2-2010 är dem 1 månad gamla <333.

Idag är mina kattungar 4 veckor gamla och dem är hur söta som helst . De har allt börjat klättra på än när man sitter vid datorn eller om man ligger och sover. De små springer och sen älskar jag deras kristall blåa ögon. De växer och växer så man hinner knappast inte med i svängarna ;). Sezzan är en av mina katter och hon är riktigt svartsjuk/avubdsjuk att hon inga kattungar har. Hon brukar göra rent kattungarna och sen leker hon med dem lite väl häftigt så dem skriker och Saga skriker till med ibland när de väl äter å så. Under dagen kommer jag att lägga upp några bilder på kattungarna för det var någon/nån som ville se bilder på dem så då får man allt hålla vad man lovar. Och sen ville personen ge namn förslag på katterna och det är klart att man vill ha några förslag på dem !!

Men ni andra kan ju allt ge förslag med . Ni kommer nog gilla mina bilder på dem.
Jag gillar iaf bilderna för jag är halvt som halvt hobbyfotograf . Jag tar/fotar bilder på naturen , mina djur , mej själv och lite annat.

Säg bara till så ställer jag gärna upp och fotar.
Bara att skriva sitt namn och mailadress och vad man heter !!!

MINA FOTON ^^.


Mina foton <33MINA FOTON<3333MINA FOTON<333333MINA FOTON !!!!!

Här har ni några exemplar ;D .


Älskar mina änglar mest av allt <3333..
              Pusss pusss <333.



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: