2010-02-11 | 02:25:50

4 månader om int mer ?

Jag och Hagge har nog snackat elr lärt känna varandra nu i 4 månader om int mer än så. Men det är ett tag iallafall och jag vill tacka honom för att han har stöttat mej i alla lägen som finns . Jag är iallafall stolt och tacksam över honom och det finns ingen kille som honom som vet hur ens känslor är elr hur ens vänner ser det. Finns folk till allt och det är ju det som är sjukt . När jag väl stöttar andra så får inte jag ett jälla skit tillbaka + att ingen/inga är tacksamma , bara egoister som tänker på sig själva hela jävla tiden. Men jag och gullet Hagge kommer bra överrens , men ibland kan han och jag småtjafsa om små saker, men det efter det så blir han och jag sams igen o detn är man ju tacksam över. Gillar dej gubben min och jag kommer o finnas för dej hela tiden för du är såå betydelsefull och jag vill att du kommer och besöker mej när som så man slipper vissa idioter i denna håla och lite varstans överallt. Palla egon som tror att de är något + att de hotar än till livet. Till slut kommer det och bli en anmäla av det hela....

Tänker och saknar + att jag stor läääääääääääääääääääängtar efter dej lilla gubben <3333.*
Jag vill att du ska träffa min familj o jag vet att du är blyg och det är vi båda 2 så då kan vi skaka hand..
Jag Gillar dej för den du är bubben <333. Jag är int som alla andra som vissa NÖTTER tror att jag är..

Hahahaha , tror ni det själva eller ??
Ni kan allt vara det själv. Man har inget liv om man mobbar dem som är "handikappade" och det är nåt fel i era hjärnor som ni borde undersöka tror jag.. Inget på er är ju normalt , sjukt är det.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: