2010-02-18 | 17:01:34

<3<3 till min gothprins haggeponken <3<3 .

He´s my everythiiiing <3333


Till min älskade favorit Haggeponken och detta gjorde jag om i PAINT inatt eller igår kväll någon gång.
Jag hade inget att göra för mitt modem är kraschat eller så vet jag inte....
Du betyder en hel del för mej + att du är betydelsefull och uppmärksam av dej...
Tack för att du finns i mitt hjärta och jag kommer alltid att finnas för dej
och sen kommer jag alltid att ställa upp för dej...
Alla får gärna kommentera och det vore naajs om man fick några....







1 Kommentarer
hagge:

Aww tack gumman riktigt fint skrivit av dig =) du är också betydelsefull och finns för dig <333 kyssar

2010-02-19 | 00:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: