2010-04-03 | 05:18:27

Jag känner mej så ensam och ledsen.



Jag känner mej så ensam och ledsen.
Det känns så konstigt allting.
Kommer aldrig få min dröm i uppfyllelse.
Vill bara gräva en grop i marken och sen hoppa ner i den gropen .
Eller framför en stup.
Vem fan skulle sej fall jag försvann en dag ?!!
Ingen skulle jag tro så mycket som jag är hatad av nästan alla på denna jord.
Skiter fan i vilket nu också.
Så mycket som jag har ställt upp för er så mycket har ingen ställt upp för mej ens :/.
Hatar att vara gammal =(.
Önskar att man var liten igen ,men det var inget roligt som liten heller.





Hände ju en massa saker som liten med som ingen skulle förstå sej på vad som än hade hänt mej :'(.
Jag var nära döden som liten.
Jag kunde ha blivit förlamad och hamnat i rullstol,
Jag skulle inte ha kunnat gå eller nåt.
Jag har haft svininga pojkvänner och massa mera,
Killar som har utnyttjat mej sexuellt och massa mera.
Vänner som har fjäskat för mej och sen utnyttjat mej för massa saker.




Sann historia om mig .


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: