2010-04-11 | 21:40:19

igår ( Lördag den 10-04-10 ).




Igår har det fan gått 9år sen , sen du lämnade mitt liv =( .
Allt är fan mitt fel att du dog :( .
Jag kom aldrig till dej på senaste tiden...
Tills dem ringde från sjukhuset att du hade gått bort =(( .

Förlåt för allting och saknaden är fan den största sorgen i min själ ;( .

Jag ville själv försvinna när du lämnade oss :( .
Skämms över mitt jääävla liv ....
Önskade man kunde vri tiden tillbaka när du mådde bra , samtidigt som du var svårt sjuk =((( .



Tänker på dej mormor ;'(<3.
Saknar dej mer än mitt egna liv.
Jag önskar att du fanns i mitt liv så man kunde vara hos dej och hälsa på hela dagarna och du betyder massor för mej.
Känns som om allt är mitt fel.
Jag pallar inte mera nu.

<3<3<3<3<3<3<3<3






  Du är min ängel i mitt rum.
Du tittar på mig när jag sover.....






0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: