2010-04-05 | 23:39:17

Har ingen ork kvar !!!!!

Nu har jag fan fått nog med allt skit från alla idioter som tror att de är något.
Jag vill bara försvinna från allt och det är allt.
Vafan är det ni/du inte fattar eller förstår???
Kan ni bara sluta snacla en massa skit hela tiden och jag vet vilka det är med.

Ofta jag skulle sno dina vänner och vem fan vill ha dina vänner ???
Inte jag ialla fall =(.

Jag pallar fan inte mera och allt jag gör för mina vänner är att jag ställer upp för dem.
Inget annat som ni/du tror att jag gör.

Erat fel att folk blir ovän eller osams med mig.
Tack såå jävla mycket era jävla svin.

Kom inte och tro att ni är nåt , fär ni är fan ingenting.
Ni är bara luft...
Fått NOG med all skit ifrån er.

Ge upp för faaaan nu!!!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: