2010-04-03 | 22:54:33

Förlorad vänskap!! kallas det :'(. 030410 - dikt....

Förlorad vänskap!! kallas det :'(.

;'///



Nu är det nåt som inte stämmer.
Jag älskar mina vänner fett mycket.
Men nu känns det som allt vill glida isär.
Livet känns pissigt och just nu är jag mest ledsen.

Men livet är bara bajs och jag som har ställt upp för mina vänner.
Tiden rinner verkligen ur sanden och jag står verkligen där ensam på stranden.
Låt tiden rinna tillbaka igen så man får se vänskapen hel igen och inte isär </3333.

Snälla, snälla, säg varför det är såhär?!!
Jag kan inte leva mitt liv utan vänner.
Ligger ensam och tänker, drömmer mig bort.
Vill bara försvinna !

Förlååååååååt !!! :'(
Älskar er<3333333

PunkDrottningen @ bdb (C)

Skriven av meej : Madde E...........
030410.

;'///



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: