2010-04-01 | 12:27:53

1:a April 2010 ( torsdag ).





Hejsan alla glada , ledsna , sura & irreterade bloggare !
Jag vill bara säga att jag vaknade för en stund sen.
Jag vakande yr i skallen och illamående.
Jävla värkar man har i ansiktet och i halsen.
Jag kommer nog få ta pencilin. Jag mailade folktandvården och jag får se fall jag får svar av dem.
Annars har jag inte gjort så mycket. Har kollat min bdb en hel , men det suger ....
Denna värld är så liten.
Jag har varit hemma från jobbet idag också. Jag har varit hos tandläkaren och sen innan det har jag sovit.
När jag väll var på väg hem så träffade jag på Pipi och vi snackade lite granna.
Jag fick en kram av henne alltså en vändskapskram.
Innan det när man var hos tandläkaren så träffade jag på Larsson och hans son.
Det var verkligen kul att träffa på gamla människor som man inte har träffat på år och dar...
När jag kom hem så drog till morsan och brorsan direkt.
Snackade med dem lite granna.

Efter det på kvällen var jag med en polare som hette Jens och vi bråkade.
Sen därpå gick jag och lade mej.. Hade sån feber och jag vaknade typ kl. 2:58 att det ringde på dörrn :O.
Hahah det var grannen som ringde på .
Han satte sej på golvet o kelade med katterna å så..
Efteråt så däckade han på mitt golv...

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: