2010-04-16 | 21:35:22

16-04-10 fredag .

Heejheeej bloggen

Då har man jobbat idag då och det gick ganska bra.
Jag var såå seg imorse och sen var jag stressad som fan.
Kunde fan inte ha några byxor ens.
För små och helvete + att jag fick damp på lite saker hemma.
Jaag hatar faaan MIN kropp och jag kommer fan att svälta så man slipper att se smala som skrattar åt än hela tiden 24/7.
Nu har jagh bestämt att sluta äta allt som tillhör det som är onyttigt.

Min mobil har typ ringt i ett idag och jag är glaad att nån vågar att ringa till mig så man själv slipper att bli utnyttjad av att ringa hela tiden.
När jag kom hem så vilade jag lite och sen ringde min mobil igen åter igen ÅTER igen!!!

Och imorse fick jag sms av Larsson.
Jag ser dej allt rödluvan ;).
Nåt liknade och han sa ens inte hej till mig =(.
han hade tydligen varit hos en polare i Mjölby.


Jag saknar mina älskade vänner och sen min älskade HAGGEPONKE<333.
Kommer aldrig att svika er och jag kommer aldrig att svika dej heller.


Just nu sitter jag vid datorn och yrar lite och nu lyssnar jag på musik.
Snackar i telen annars inget särskilt.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: