2010-04-11 | 22:55:20

11-04-10 ( söndaaag ) helgen är slut snart.


I helgen har jag varít med kompisar och vi har haft det kul.
Jag har varit hos en som heter Towe och sett hur hon bor.
Hon bodde skit snyggt.
Jag var med Jocke och Josipa och dem hängde också med till Towe.
Vi drack lite och kollade på film och sen kom Robiln , Emil och Lollo.

Vi snackade en hel del och det var en trevlig helg.

Idag så drog jag till Jocke och Josipa.
Vi städade och sen innan det så babblade vi lite och så.
Sen drog jag och Josipa ut med hunden...
Tog en massa vårbilder både med mobilen & digetalkameran å så.
Annars har det varit rättsåå okeej ...
Förutom att det händer ledsna saker också :'(

Skriver mera sen ....

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: