2010-04-08 | 20:53:03

080410 -Torsdag -

Here i am.


Då har man varit hemma för man är sjuk än ;(. Men jag börjar väll att bli lite bättre.
Men kommer fortfarande ha dessa infektioner i ögon och näsa m.m.
Jag har haft en polare från i tisdags och hon åkte hem idag.
Har bara chillat å så.
Jag har suttit och kollat lite på nätet och hon har lånat min dator lite...

Imorse eller nån gång tidigt ialla fall så ringde det på hos mig.
Vette fan vem det var ;o . Asså, kan ni/du sluta och hålla koll på mig eller be folk komma till mig.
Vem har sagt till dig eller er vart jag bor och rättsom det är så ringer ni bara på och sticker.
Sickness people.

Jag vaknade till o från hela tiden.
Natten till idag låg jag fan och tänkte på Hagge och sen varför jag och mitt ex ska vara osams för.
Hatar att vara osams med folk.
Inte bara jag som gör efl som alla andra skyller på.
Det är andra ocksåå.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: