2010-04-06 | 11:44:39

060410 - Vändagen/Tisdag -



Innan Charlotte och Angelica kom så satt jag vid mammas dator o kollade lite.
Snackade med min älskling Andreas HAGGE Hagelin<333.
Han betyder massor för mig, bara så ni vet det <333.
Han skulle aldrig i hela sitt liv såra eller svika mig.
Annars har det varit en lugn dag för mig tills jag skulle hemåt.
Lånade telefonen och ringde Vårdcentralen o jag skulle återkomma imörrn kl.7:30.
Snackade med mitt exex Macke på MSN och han sa saker som jag inte accepterade.


Då ska man vara med denna tös idag!
Har inte träffat henne sen förra sommaren.

Hon och jag har lärt känna varandra nu i 2år om inte mer.
Men skite samma.
Då får man väll la se vad hon har och säga eller vad man skall hitta på.
Jag ska la fixa mig snart och sminka mig lite granna.
Ta lite bilder eller nååt. Det brukar jag alltid göra när jag är med mina vänner osv.

Hon ska nog ligga över eller jag vet inte hur det blir.
*Misstolka inte texten så jävla mycket bara*.


Jag och några polare drack lite granna.
Vi hade vrål kul, men fick sån huvudvärk.
Berodde inte på fylla. Det berodde på annat.
Sen på kvällen åkte vi till Mantorp och hälsade på Emil.
Vi tog pendeln tillbaka kl. 23:46.
När vi kom så kokade jag mina nudlar och käkade det.
Jag gjorde Charlotte sällskap för hon lånade min dator.
De andra gick och lade sig.
Efter det skulle jag och Charlotte se film.
Men det vart inte så och därför gick hon och jag o lade oss också.
Mådde fan fett dåligt. Vette faan vad det beror på =(.
Faaan, måste nog skaffa starkare tabletter tror jag....






                        Jag är omsinkad & Charlotte är vänner.

                                En fråga : Visst är vi lika ?!!



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: