2010-04-05 | 22:45:10

050410 - MÅNDAG -

Jag har bara varit hemma och sen har jag varit hos min käre mor o bror.
Jag fick reda på att Oliver var en hon katt istället för en hankatt.
Å så nu heter då katten Olivia , men kallas Ollie =).
Men sen drog vi ner till KVARNEN allesammans och vi handlade.
Det var fullt med skolungdomar + småglin nere på stan.
Satt där och ugglade och snackade skit som de alltid gör när de har lov och shiiiiet.
Juuust nu har dem ju såkallat -PÅSKLOV- och ibland önskade man själv att man hade ledigt.
Men jag har ju haft lite ledig pga alla röda dagar som har varit + att man har varit sjuk som fan med.

Jag har fixat och städat lägenheten och så med.
Jag har suttit vid datorn och kollat läget lite granna och snackat med Haggeponken min <3333333333.
Jag har lyssnat på " Glaset i Örat - med Hasse & Tage c/o " ;DDD.
Dem är såå roliga.
Annars nu ikväll har jag lagat mat till mig själv .
Camat med gullet med ("V")<33333333.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: