2010-04-03 | 23:20:12

030410 - LÖRDAG ! -

Imorse , vaknade jag hela tiden av att jag sms och sen hade jag fått 7st nya mms :D:$
Undra vem det kan vara ifrån.
Det får ni allt klura ut själva vem som är så snäll !!! xDDD.

Sen var det dags att dra sig upp ur sänga och äta lite granna o sen ner på stan i solskenet. Jag käkade youghurt till frulle och sen mina mediciner *suuuuck*.

Min Outfit bestod av idag :

Linne , Leggings, Strumpor , T-shirt , Hudtröjja, Shorts , Skinnjacka & Vita skor + String & Push Up BH.... fall det är någon som är *hsot* nyfiiiiken!!!! xD.

Då har man varit hemma hela dan.
Sen drog jag med morsan o brorsan ner till stan.
Vi handlade lite granna .
Jag handlade; Kattsand, Lipsyl, Skriv bok och tandborste + glass.
Sen när vi drog hem så fotade jag ett par snödroppar.
Jag såg en massa krokus också.
Shiiiiiet vilket väder vi har haft.
Värsta vår vädret med skinande sol och massa fågelsång och skrik.
Jag lämnade mina grejjer hemma och sen drog jag ner till mamma.
Datorn fick följa med också ;).
Satt där och sen åt vi tillsammans.
Snackade lite skit och skrattde .
Innan det fick vi påskägg av mamma.

Bara för jag älskar min mamma eller min familj så behöver det inte vara för att jag fjäskar eller som vissa personer tror att jag gör :(.
Jag pallar inte mera skit ifrån.
Stick ifrån mitt liv så skulle jag må mycket bättre.
Till dem som har sabbat mitt LIV!!!!!!!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: