2009-11-06 | 23:35:00

why do we always fight ....

Jag känner mig så ledsen och ensam hela tiden.
Men det kommer jag alltid att vara och känna.
Varför kan det aldrig ta slut för?

Allt känns så tyst och dystert.
Alla lampor är släkta på våra gator och torg.
Ingenting är ingenting men det är bara tystnaden som träter..
 Vindarna blåser i träden och löven prasslar på marken.
Man hör ljud av männsiskor som pratar och fotsteg mot asfallten.
Och barn som skriker av hjälålöshet...

Ingen är där men folk går bara förbi men en stannade och hjälpte till.
Ringde 112 och ambulansen var på väg.
Det var ett ungt par, men ena vart så svårt skadad och han fick en svår hjärnskada för livet
och flickan fick svåra skader i armarna och bena...


............... Skriven av mej // Madde aka Blondie .................
............... 2009-11-06 ...............

 
LÄS och KOMMENTERA allt jag skriver.....
Peeace <333 .
Pusss pusss...

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: