2009-11-29 | 15:08:57

Victor...



Här har vi då en Victor och jag har precis lärt känna honom.
Det känns så sjukt bra att lära känna nya vänner under tiden..
Resten av mina vänner har flyttat och de har tjejer/killar ..
Jag lärde känna han via facebook och jag känner hans släkt..
Lina och Ida Marketeg Johansson sen Vikingstad .

Du verkar vara en sån kille som vill förstå än, det märkte jag för första gången på MSN..
Men det finns ju flera killar än du som vill förstå ens problem eller bekymmer..

Jag är själv en sån som förstår hur golk mår eller känner sig..
Finns här om du vill snacka eller prata ut någon gång ..

Hoappas att jag inte säger allt för konstiga saker till dej?!!

Vi får allt träffas någon gång vännen, eller har jag fel ?!!

 KramoPuss // din vän MaDDe alias Blondiie =).

1 Kommentarer
Victor M:

Fint skrivet.

Kul att någon orkar skriva om lilla mig.. :)



puss

2009-12-01 | 18:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: