2009-11-21 | 02:36:08

Vet inte vad jag skall säga längre...

Nu har man allt snackat med plutten Danne också. Men jag generad av hans sms som jag fick och strax direkt efter så ringer han mig.. Vi snackade om allt möjligt och hans röst gör mig såå varm i hjärtat och jag kan fan imte sluta att tänka på honom heller och han är såå sjukt underbar på alla sätt och han är inte som alla andra killar .. Sen efter vi hade snackat i telefon som smsade vi lite, men jag vet om han driver med mig eller menar det. Men det är frågan det... Hatar när killar driver med ens känslor eller om man driver med någon och skriver sådana sms.. Usch nu känns det som att det är nåt som ligger bakom detta . Hoppas att han säger eller skriver så bara .. Då kan jag lova att jag blii ledsen och besviken ännu mer "/ .


UPPDATERING : 5/2-2010


Och du gjorde mej verkligen besviken.

Jag pallade inte mera och sen skiter jag fan i dej och henne. Ni är bara äckligt för mycket.  Alla vet snart om detta att ni hade det dära i min säng så fyfaan så äckliga ni är.. NI bara utnyttjade mej och du utnyttjade mej för sex också.

Trodde fan inte jag om dej. Ni är såå omogna som snackar skit om än som ni varken känner eller vet något om. Ni är så omogna och jag ångra att jag hade sex med dej . Typ nästan alla unga tjejer / killar tänker bara med kuken  eller fittan som sagt den lilla hjärnan....

Hade hellre kondom än utan kondom så man slapp desssa könssjukdomarna.
Fyfaaan så låga och patetiska NI är och jag bryr mej inte om ni/du elr nån annan läser detta .

Vissa förstår ju mej som inte vissa andra gjorde eller gör !
Bara ignorerade än tgotalt när man sa något som var viktigt eller nåt...

Skaffa er ett liv , men ni har inget liv..
Bara ett liv där man sabbar för andra är erat LIV!!!!!!!!!
Jag är så trött på vissa killar som har problem och sen driver med ens känslor. Tack så jävla mycket och jag trodde fan inte så om dej , men jag hade fan fel . Du bara utnyttjade mej och du behandla mej som en docka och jag hoppas att det verkligen tar slut mellan er och sen stackars så "kallade unge
".
1 Kommentarer
DU VET:

hahahah ska man skratta elr gråta ?:)

ta bort alla bilder på mig och daniel din lilla fitta ...

å sluta snacka så jävla mycket skit ja vet att de är du som e anonym på bdb

2010-02-05 | 00:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: