2009-11-05 | 20:44:58

VÄLKOMMEN HEM <333 .

Nu är min Ängel hemma <3.
Saga är den fiinaste katten någonsin jag har och alla andra katter jag har haft är fina med .
Känns så ensamt när Måns Fabian är död ;( .
Min underbaraste ögonsten .

Risken är att Saga alias Majastina kan vara med kattungar.
Håll era katter inne är ni bussiga på kvällen .
Hon är ens inte kastrerad Saga .

Älskar katter och hundar <33.

Det känns så tomt utan dej och jag kan fasen inte fatta varför det ska bli så för ?!
Alltid äre nåt som saknas och det är du <33.

Snälla , du får fan inte lämna mej en gång till ;(.
Seriöst du får fan inte det ...
HÖR DU DET ?!!!

<3

Miss yaah <333.
Puss puss...
P E A C E !!!


 Lots of love Blondiiiiie

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: