2009-11-04 | 00:13:20

Twilight - New moon ( 16 dar kvar ).

" Twilight - New Moon " !




16 dagar kvar tills den filmen har bio premiär =).
Jag vill se den filmen på bio och den första filmen är bra.
Om man gillar såna filmer så rekomenderar jag såna filmer som dem.

Jag måste deffernitivt se den filmen så enkelt är det.
Spelar ingen roll , för det är fan ETT MÅSTE !!!!

Hoppas att det är någon som vill gå o sen den med mej, annars ser jag fan den själv.
Ska allt beställa biljetter till den ...

Det är många filmer som jag vill se på bio.
Fall om jag får bestämma vilken så blir det självfallet den nya TWILIGHT filmen .

100kr för biopremiären den 20-11-09 .







Handlar om ungdomarna Bella och Edward.
Och massa flera ...

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: