2009-11-27 | 22:11:57

trött på livet ....



Hur mycket jag än försöker så går allt fel =( ...
Vad ska jag göra för att ni ska bli nöjda någon gång?!
Jag har tappat all ork och jag kämpar varje dag för att må bra.
Allt jag gör blir bara galet för allt och alla.
Förlåt för att jag fiins då !!
Om det är så ni vill ha det så kan jag försvinna med en gång .
Är det så ni vill ha det eller ?
Men svara då för fan ?!!

Trött jag blir på folk som ska ljuga än rakt i ansiktet.
Tycker ni att det ska se ut så på det viset eller ?

Finns fega fitter till allt så jag hoppas att ni lär er en läxa ..

Jag ger upp nu !
Sårad och äckligt utnyttjad !

Jag får aldrig som jag vill heller =( .

P E A C E <3 .


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: