2009-11-27 | 17:15:54

tralalalalala shuuhuu !!

Jahaja då har man allt jobbat igen då och det är fredag..
Vi har haft fullt upp idag ..
Lämnat upp mackor till personalen , lämnat post och köpt julstjärnor..
Sen har vi duktat till dem gamla och de ska få sig lite julstämmning för det är 1:a Advent på söndag.
Jobbet har varit saå segt och det va segt att gå upp imorse med o jag ville helst ligga kvar och dra mig.
Jag har fan jobbat i 3år på Änggården i Skänninge och nu vill jag allt göra annat..

Jag har sms:at med Andreas alias HAGGE-ponken <333.
Det har blivit mer och mer känslor om man säger så..
Jag gillar han så sjukt mycket och det går inte att beskriva i ord hur mycket jag gillar dej <333.


Tiden har bara sprungit iväg känns det som idag och vafasen tar tiden vägen..
När jag väntade på bussen så snackade jag med Jocke och sen Dick som han heter..
Det finns ju inte så mycket o göra heller ....
Vart erbjuden att hänga med ut krogen och jag har inga pengar dock så jag är hemma istället..
Sen efter jag va hos mamma så slängde jag sopor och sen gick jag hem och sen kom brorsan med trådlöst tangentbord och trådlös datamus för min dator har pajjat =(...
Han brände musik å så till mej medans jag kollade på tv:n och sms:ade med Hagge<33 .
Han kallas det men heter egentligen Andreas Hagelin och han är såå sjukt trevlig..


Jag kollade på tvn eller lyssnade på musik medans brorsan brände låtat å så till mej och sen ringde min mobil och jag hann inte att svara + att jag inte har den personens nummer heller , fett sjuukt !!!

Men men sen gick jag ut och rökte o det va vrål kallt ute och hade musik på
och sen ringde morsan och snackade brorsan å så medans jag smsade han ;))) .


Usch , kan ej blogga =( .

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: