2009-11-30 | 19:32:43

nåt fucking test...

Det stora bdb-testet 2009




Vad gjorde du igår?:
Umgicks med familjen .
Har du ett eget rum?: yees, jag har eget rum !
Är du kåt just nu?: Neej!!!!!!
Tycker du om stjärnor? ------------
Vad ser du om du tittar bakom dig?: En kylskåp & en frys.
Gillar du att baka?: Om jag får bestämma .
Föredrar du blondiner före brunetter?: Bryr mig inte. Hår är som hår..
Hur många kontakter har du på bdb?: Inte ett dugg många ;( .
Har du varit inne på snyggast.se?: Många , många år sen xO .
Har du skurit dig?: Hur så :o .
Älskar du någon just nu?: Ja, det gör jag..
Vad åt du senast?: Hembakad pizza ;) .
Brukar du skriva fel på tangentbordet?: Haha, kanske de kanske !
Finns det någon du hatar?: Aaa, många !
Har du druckit?: Ja, det har la alla gjort eller .. ( ? )
Har du varit otrogen?: Neej, det är fittigt och vara det.
Vad ska du göra i helgen?: Inte en aning , får la se.
Vill du dö ?: Aaa, ibland vill jag fan det!
Har du någon gång ägt en plastros?: Vette fasen alltså.
Tycker du om att teckna?: Ja, det är klart att jag gör det .
Har du ljugit? Ingen aning :s.
Vad vill du bli när du blir stor? Ta hand om barn/ungdomar med problem.
Har du tittat på melodifestivalen? Yees..
I så fall, vem hejade du på?: Kommer inte ihåg .
Gillar du mat?: Mjjo, det gör jag väll..
Hur lång är du?: 1, 75cm ca..
Har du hål i öronen: Jao, det har jag..
Hur mycket är klockan?: 21:11
Har du en tjej/kille?: Ja, men på G tror ja!
Har du något slags nitarmband?: Ja, men trassiga ^^ -
Är din säng bäddad?: Haha, till o från ..
Vad är ditt smeknamn? : Blondie , Madde , Babe , Älsk osv..
Hur många bilddagböcker har du haft?: 1
Vad är din dröm just nu?: Massor, men mest om en kille ..
Är du emot homo-bisexuella?: Nope, upp till var och en.
Varför gör du den här saken?: För jag har inge o göra.
Har du en teve i huset?: JA!
Vilken är bästa låten just nu?: Bra fråga
Har du blivit sviken?: Många gånger
Vilken klass går du i?: INGEN ...
Har du varit olyckligt kär?  Ja, ett x-antal gånger......
Tänker du göra klart det här testet?: Ja..
Största sorg just nu? : Allt ;(.
Största glädje just nu?: Hagge.
Vem/vilka skulle du dö för?: Många
Vilken är din favoritfilm?: Har ingen just nu.
Den starkaste du vet?: Hagge<3
Vad är det snyggaste på dig?:  Ingen aning
Hur mycket är klockan nu då?: 23:45
Brukar du göra smileys?: Haha, rättså ofta.
Har någon kallat dig hora/bög?: Jaa, senast idag.
Hur många palestina-sjalar äger du?: 1.
Vem hatar du mest?: Otrohet,Svek,Att bli sårad/lämnad + massa mer.
Har du på dig för kläder nu? Klänning, tröja , strumpor , string & en fucking bh.
Har du tappat kontakten med någon du verkligen saknar: Jaa, många!
Vill du gråta?: Ja, just nu vill jag fan det!!!!
Har du haft sex? : Ja, hurså? Det har la de flesta haft..
Fryser du ofta?: Ja ;( -
Tycker du att du är söt?: Ööhh, vadå söt? sällan fan .
Äger du en papperskorg?: Ja.
Har du ett landställe? ..................
Vad tänker du göra när du är klar med den här listan?: Gå och lägga mig o tänka på en jag gillar massor..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Olika
Har du en morgonrock?: Jao..
Vem litar du mest på?:  ________

 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: