2009-11-13 | 10:11:38

tankar ......

Nu ligger jag i sängen och tänker på just dig hur underbart vi har haft det.
Du kommer alltid att vara i mitt hjärta och jag kommer alltid att gilla dig.

Jag kommer alltid att finnas för dig vart du än går och om du behöver mig.
Men jag ställer upp för dig om du vill prata ut någon gång.

Jag saknar allt hos dig exakt allt.
Dina kyssar , dina kramar som sagt allt<3:'(.

Vad ska jag göra för att få dem tillbaka?!

Vill att du ska må bra och inte känna att jag tvingar dig...
Jag har fått beröm av endel att jag är en duktig lyssnare så kom ihåg det!??

Jag är orolig för att det ska hända dig nåt med .
Förlåt alla som väll läser detta.

Jag vill att ni skall förstå min vardag och framtid.
Inte bara jag som ska läsa era bloggar hela tiden.

Ni kan la visa lite intresse för mig med..
För det är jobbigt för mig som bloggare som kämpar för livet att må bra och att ha kul i livet med, eller hur ?!!

För mig är du mer än en vän i mitt hjärta.

Första gången jag pratade mig dig så slog mitt hjärta i 100% om inte mycket mer än så.

Svårt att förklara tycker ju jag då.

Men hoppas att du förstår en dag hur jag känner mig..

Puss puss <333


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: