2009-11-09 | 23:50:30

usch ... jobbig dag idag......





                                     Fotograferad AV meej !
                     Jag har inte jobbat idag som ni kanske har märkt. 
                 Jag brukar fota när jag väll jobbar eller när jag går promenad..




♥ Jag har inte kunnat sova nåt inatt eller imorse.
Jag somnade nån gång vid 8 imorse och gick upp 19:30 ca av att hemtelefonen ringde.
När det ringde så hann jag inte att svara och personen la  bara på mitt i örat på mig ;(.
Det är sånt jag hatar när folk lägger på mitt örat på än....

Innan det idag har jag snackat med ♥ mamma ♥ i mobilen och sen ♥ Danneponken ♥...


Jag har haft en sån jävla jobbig dag idag så man nästan vill ta sitt egna liv ;(.
Ledsen på allt dom händer och rör sig ...

Allt känns bara fel. äckligt och obehaglig känsla till allt.
Då ringde det en lustig stolle till mig på mobilen och klockan var sju på morgonen...
Jag tog min medivin i samband jag snackade med han i telefonen.....
Han har ringt förut å så till mig och han säger inte vad heter å så heller....
Ringer dolt och håller på och äcklar sig som fan med mig ...

Den snubben vet allt om mig och jag vet ingenting om honom och han har ringt till mig innan å så.
Jag tror inte ett skit på hpnom och hansa att han hade varit hos polisen. 
Men dem visste inget om honom ( påstår dem ialla fall ).
Det känns såå äckligt att folk ska veta allt om mig och sen vart jag bor, speciellt folk som jag aldrig har träffat....

Vill fan veta vem du är förr eller senare o det är fan äckligt.
Du vet nog nog vad heter och hur gammal du är utan det där legitimationet å sheiit.
Sluts spela dig dum och knäpp ....
Din perversa jävel .....

Kl. 22:47.

Jag vart livrädd när telefonen få ringde och jag trodde att jag skulle "skita" på mig ....
Jag trodde det va HAN igen som vet ALLT om mig ....
Men det va sötnosen ♥ DANNE-PONKEN ♥ som ville säga godnatt ......
Han är så gullig av sig och jag saknar han som bara fan med ....


Jag saknar fan dej mer och mer och jag kan fan inte fatta att du ör så underbar ....
Alltså jag kan fasen gråta av lycka när jag väll hör din röst...
Mitt hjärta blir jättevarmt och hela jag blir varm av glädje...
Värmen sprider sig intill min trygga famn och där ligger du och stirrar in i mina ögon..

Jag vill bara kyssa dei länge och hålla om dej ....
Vad skulle jag vara utan dej ?!!
Mitt själ vill bara din själ tillbaka.....

SAKNAR & TÄNKER PÅ DIG + att JAG GILLAR DIG MASSOR ♥ ...

                                         ♥ Pusss pusss ♥ 

                                     ♥ Peace out there bitches ♥ .




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: