2009-11-29 | 17:43:33

♥söndags mys med familjen♥




Då ska man allt ha söndags mys med familjen för det är första advent idag och det är inte ofta man har myskvällar emd dem, bara ibland...
Nu har man allt tvättat klart så slipper man att hämta den se efter maten ocgh grejjer .
Jag hoppas att vi kommer att ha levands ljus så kan jag lägga in bilderna här sen och sen på BDB och facebook.
Shiit va folk har skrivit till mig på facebook och det va en bild jag hade..
Kände alla 3 som skrev också *hihihi* .

Usch, jag är fasen dötrött som bara den och jag mår inge vidare bra och jag mådde inge bra i lördags heller.
Mådde sjukt illa och migrän och helvete.

Ursääkta, jag bloggar så konstigt, men jag hoppas att ni kan acceptera mig ändå?!!
Ha det så bra så länge så skriver jag mera sen för jag ska pysa neråt till mamma och brorsan..

Maten : Hemgjord pizza .
Efterrätt : Kladdkaka och grädde + clementnklyftor .

Senare sen blire glögg , pepparkakor o lussebullar ;) .

Pusss såå länge <3 !!

2 Kommentarer
Alexandra:

Hoppas ni hade en trevlig 1:a advent :)

2009-11-29 | 20:56:32
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/
Alexandra:

Skicka bild till mig så ska jag se om det går att fixa ikväll.. Igår funkade det ju inte

2009-11-29 | 22:46:01
URL: http://piinkbarbiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: