2009-11-13 | 23:58:34

★ seg dag som fan ★..

Idag är det en jävla seg dag idag.
Jag har sovit natten till idag och det va vrål skönt..
Önskade att jag kunde sova längre medn det gcik inte.
Jag lindade om foten med mitt bandage fär jag har så ont.
Sen bloggade jag lite och den gick jag till mamma och ringde Heidi och sen drog jag opp till Dacke en sväng.
Snackade med Adde och sen Ulla Thomas och efter det så hängde jag med dem till matsalen.
Innan det såp snackade jag med Heidi enabbis innan hon skulle dra hemåt.
Jag såg min gulleplutt 
DANNE-PONKEN<3 ★ och jag såg mitt ex Niclaz men han såg inte mig.
Han är sig lik fortfarande .

Efter det så gick jag hem eller gick till morsan igen och sen tog jag en chips + ett päron o sen drog jag hem till datorn och snáckade med lille syrran Sarah <333 och sen några till .


Lite senare sen så kom Nicole och hömtade mig och brorsan.
Vi skulle åka och hälsa på mamma men syrran var inte med ..
Lite tråkigt tycker ju jag då...
Men hon hälsade så gött till mig , mamma och Jocke..

1 Kommentarer
Sarah:

Åååh BBY <33333333

Önskade att jag kunde förllja meed ;( <333

Hihi det är kul att prata med dig :D <333

2009-11-15 | 13:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: