2009-11-03 | 23:37:24

saknaden växer...

Saknaden växer mer och mer efter dig.
Du är en av de få killar som kan få mig att må bra .
Det jobbiga är att vara ensam.
Jag önskar att det du och jag, men jag finns för dig om du vill lätta ditt hjärta hos mig.
Allt som sägs det stannar mellan dig och mig.
Kom ihåg det gubben ?!! .
Jag har bara varit hemma från jobbet idag med för jag mådde illa som bara fasen idag .
Ringde jobbet och sa att jag försov mig och sen ringde jag igen och sa att jag mådde illa :( .
Så jag har typ sovit hela dagen o sen käkat hos morsan..
Jag har varit ute och gått med.
Jag ringde Danne först, men hans farsa svarade i telefon.
Suttit vid Nordiska ensam och funderat och tänkt ...
Sen ringde Danne till mig och han och jag snackade lite.
Tänker på han mer och mer <33 :'(.
Jag känner mig såå ledsen och nere.
Men jag förstår hans känslor med ...
Jag ska vara med honom imörrn efter jobbet och han efter plugget..
Kan nog inte sova inatt heller ;/.
Blir och se film...
Ingen aning vilken film det blir...

Jag saknar dig hela tiden bubben oich jag kommer aldrig att sluta älska/gilla dig heller.
Jag önskar att det va du & jag <33.
Jag skulle allt visa mina fina sidor och känslor för dig.



Peace.
Puss puss

 Lots of love Blondiiiiie

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: