2009-11-10 | 15:48:58

........ så kan det gå !!!

Då har man allt jobbat idag då...
Bakat kakor har jag gjort pch dem blev jätte jättefiiina och goda...
Mot slutet så spelade vi Yatzy jag , Sarasusanne och Tina och Helen fixade ordning lite i köket....

Sen gick vi upp med kakorna till Terapin och sen lämnade jag kökshandukarna till kökspersonalen...
De pratade med mig och det är ju alltid trevligt att nån bryr sig om än ialla fall ;););) . *hihihi* .

Ena sa att jag skulle tänka på henne när jag väll lägger mig ikväll * Eva heter hon * .... *hehehe* .


Dagens slut.....

Väntar bussen och sen när jag väll satte mig på bussen så snackade jag med Issah lite granna.
Vi snackade lite *BULLSHIT* hon och jag....
Var ju länge sen hon och jag snackade med varandra......

Jag får inte umgås/snacka med henne för en viss person....
Sjukt störande :@ ...
Jag får fan göra vafan vad jag vill ........

Jag är så trött på allt just nue....
Folk som snackar en massa skit om mig.....

Inse fakta för i helvete......


Peeeace and out bitches =)<33
          <3 Pusspusss <3

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: