2009-11-21 | 12:06:16

♥ Norrköping ♥



Hahaha , då ska man åka till Norrköping idag då och det va fan länge sen jag var där nu.
Typ 1år sen nu är det jag var där senast och sen ska man liksom dit idag med dem bästa <33.
Jag ska hjälpa Josipa och Jocke att hitta kläder och jag får se om jag hittar något jag med.
Älskar dem vännerna jag har och det kommer jag alltid att göra .

Måste ha brännskivor som sagt så man kan bränna ut sina *heta och fina bilder* ... *ironisk* .



Men man kan ju alltid hoppas att man träffar på någon/några som man känner.
Brukar alltid vara så ibland, men då kan ni ju allt säga heej/tjaa fall ni ser mig...
Mig ska man inte vara blyg för...
Jag är jättesnäll , men endel tycker att jag är elak ...

Kommer ialla fall nås på min mobil, men det är ändå ingen som vågar att höra av sig heller =( .
Vad är det för fegon jag har på min mobil....


Kommer att lägga ut 2st bilder på dem bästa här under...



Josipa, min älskade syrra <3.
Älskar dig gumman <3.
Finns om det är jobbigt .







och

Jocke <3 .
Min älskade bror <3.
Kommer alltid att finns om det är nåt .
Älskar dig bror <3.












Dem bästa ever <3.
Älskar er <3.




Jag hoppas på en rolig dag idag i Norrköping och inga sura miner för då kan jag lova att jag med blir sur.

Pusss pussss <3
Ha en bra dag alla , älskar er <3333333.



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: