2009-11-29 | 23:08:13

myskväll med familjen 2 <33 . ( uppdatering ).

Jag har varit hos mamma och käkat mat och vi fixk pizza coh det va vrål gött.
Till och drack vart det Lidls cola light och det är über god kan jag säga er ..
Då ska den allt vara iskall ;) .

Till efterrätt så fick vi kladdkaka, grädde och clementin klyftor,
Kladdkakan har min så kallade kära lillebror bakat ; ))) .
Den va allt vrål god/smarrig ;) .
Vi kollade på tv;n " Vad blir det för mat ? " med Pär /Per Moberg.
Sen efter det så kollade vi på nån film som brorsan hade laddat/tankat ner och den hette "9" .
Jag tyckte att den filmen påminner om "Wall-E" .

EFter det så gick jag hem en sväg och satte mig vid datorn och drygade en bra stund.
Snackade lite med folk på MSN och sen hade men lite tråkigt med.
Hatar fan ensamheten speciellt när det är 1:A ADVENT 2009 idag ^^ .


Sen gick jag ner till morsan och brorsan igen och umgicks med dem..
Glodde på tv:n och sen sms:ade jag med Johannes o sen Andreas alias HaGGe (F).
Älskar att få sms av honom för de är såå fiina och man blir ju glad ocksåå.

Jag drack ett antal muggar med glögg , en lussebulle och 2 st pepparkakor + en clementin (stavning).

Usch och fyfan för att vara trött ..
Jag är jävligt tröff efter mina störande grannar som gapade och skrek natten till idag ..
Fick fan ingen sömn alls och jag hoppas attt jag kan sova inatt annars kommer jag fan dö på mötet imörrn som
Jag kollade på snygga klockor i tidningern UR&PENN ..

Jag inte vill gå på för allt är så jävla c-p :@ .
Visssa fattar ingenting vad jag snackar om ...
De stressar mig och de har koll på mig hela tiden..


Nu kommer det lite Adventsbilder ...
Jag som har fotat bilderna med mina kamera !!!!


Jag har fotograferat alla bilderna



<3<3<3<3<33

mumma<3<3<3<3<3<33

hihihihi

grädde =D

<3333333333333333

hihih

=)

Haft en ganska trevlig helg igen .
Hoppas att ni andra har haft det bra med ..
Usch, snart är söndagen slut med och sen dags att sova .

Svårt att sova när man ligger och tänker på juuuuuussst deiijjj <3333 .

Peace <3.

// M <3.

Tack för en sån underbar kväll och dag =))) .

1 Kommentarer
Victor M:

Ser riktigt trevligt ut.. :)



puss

2009-12-01 | 20:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: