2009-11-16 | 09:20:47

.... mamma kommer hem idag ......

Älskar dig mamma mest av allt♥.
Vad skulle jag göra utan dig?!!

Ska bli så kul att träffa mamma igen och jag har bakat på jobbet idag och du ska allt få testa mina och Lisas havreflarn och brorsan ska givetvis med få smaka =)=).
Sen har man ju handlat lusebullar också, men dem har gått av på mitten.

Senste gången jga träffade mamma det va ifredags jag träffade henne.
Åkte med Nicole och bror in. Det sjuka va att jag mådde så illa och jag mådde inge bra heller.
Har saknat mamma en massa och jag älskar henne med<3.

Mamma kommer nog hem ikväll, men det ska bli så kul och träffa henne igen.
Hoppas att hon nu slipper fler operationer och nu får det onda allt ta slut.
Jag mår dåligt när mamma lider av att ha så ont som har ;( .

Kan ingen fatta det eller ?!!



Puss puss <3.





0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: