2009-11-15 | 10:07:15

igår ( öppet hus )

Då var man på Dacke på Öppet hus igår då.
Det var mycket folk där och jag snackade med Macke och hans morsa lite grannaa och några till.
Men alla bara kollade på mig som om jag va knäpp.

Jag har nu har varit där uppe 3 gånger nu.
En lärare bara garvade åt mig. Hon bara:

Är du nu här igen Madde?
Ja det är jag sa jag då =)..

Henne kan man allt skoja med och snackade jag med en gammal lärare jag hade.
Margihta heter hon =).

Ulla och Margitha är allt för roliga..
Varje gång man säger nåt så garvar Ulla halvt ihjäl..
Och Margitha säger allt puss på dej eller kraam på dej...
Hon frågade vad jag gjorde och så om dagarna.
Då sa jag att jag jobbade fortfarande och att jag hade tröttnat på och jobba..
Vill hellre plugga eller jobba med barn och ungdomar....

Eller som fotograf och ni kan jue alltid spana in mina bilder på min blogg eller bdb.
BlondieBitchBab @ bdb .

Kommentera lite ..

Och jag snackade me många och jag fick en ny vän och hon hon heter Josipa.
Alltid kul med nya vänner tycker ju jag då =)=).
Josipa och jag bytte nummer och msn eller jag fick hennes msn så jag addaed henne.
KÄNNS underbart att få nya vänner som man kan umgåe med ..
Jag är så himla trött på många så jag har typ ingen ork alls kvar i kroppen..

Jag träffade Sanna också och vi sa bara hej.
Snackade med många under den dagen som var och jag hann inte att snacka med Ewa/Eva något.


Några bilder från Öppet hus den 14-11- 2009 .
Jag har fotograferat..
Alla bilderna jag har på min blogg lr bdb har jag fotat...









En liten bit av Hanna .^



En bit av Ullas son Joel och matte-läraren Håkan från Sya ^ .




Mor och Son ^ .
Lika som bär ..
Joel och Ulla =) .
och sen nån annan som jag inte vet vem bakom .


Visst är dem
LIKA Joel och Ulla ?!!


Tack för en underbar lördag och tack för skjutsen Josipa ....

^

Innan jag kom till Dacke så var det en bil som tutade + att det va några killar som gick.
Ena sa kolla bakåt.
Jag tror dem sa HORA till mig, men jag pallar fan inte att bry om dessa snorungar som inget liv har.
Patetiska små barn som inte vet vad hora är.
Inte första gången man blir kallad för sådana dumma saker.
Idioter finns till allt!!!!

Varför ska folk vara så dryga och uppkäftiga hela tiden ??
Vafaan vill ni mitt liv egentligen??


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: