2009-11-05 | 05:00:25

hur kan det vara så svårt ?!!

Jag är så ledsen och besviken på allting som händer :(.
Varför ska allt just hända mig för?!
Usch, vad jag hatar att vara orolig.
Det finns 1-2st anledningar varför jag är orolig.
Min katt är borta och jag tror aldrig att hon kommer tillbaka.
Hon kan nog vara med kattungar för hon är inte kastrerad ännu.
Det finns en hankatt ute på gårn som nog har satt på henne.
Fan om hon inte kommer tillbaka.
Då kan jag lova att jag gråter halvt i hjäl mig :(((.
Menar fan allvar.
Tro inte på mig då era jävla svin :(.
Känns som ingen kan lita på mig snart :(.
Orkar fan inte mer snart....
Jag kan inte lita på alla heller ...

Jag hatar:
 lögnare
 skitsnack
 otrohet
folk som driver med ens känslor
 falska människor

massa mera.

Orka skriva upp det.

Skulle bli en hel jävla lista....
Andra anledningen kan jag inte säga här.
Men jag vet att ni är så kallade nyfikna.
Fan så kan man inte sova heller inatt heller . 
Jag ska upp om 3timmar.
Jag saknar dig som bara den Danne W.
Dessa gångerna jag har träffat dig så har allt varit så mysigt.
Jag blir bara så glad när du är hos mig och jag blir så glad när jag får se dig le och skratta =)=)=)...
Tänk om allt kunde bli verklighet mellan oss istället.
Jag hatar att vara besviken och sårad. Inget roligt alls.
Känner mig såå miisslyckkad och förstörd.
Min själ är utnött och bort kastad från det fina till ett helvete :(.
Varför - varför - varför - varför ska allt hända just mig för?!!
Jag kommer aldrig i hela mitt liv lyckligt med kille och barn framöver.
Kommer nog allt vara ensamstående med mina djur och se på när alla går med barnvagnar å såå.
P E A C E alla B L O G G A R E <333 .
Puss puss från lilla mig i den lilla världen ! <3



 Lots of love Blondiiiiie



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: