2009-11-28 | 23:44:07

♥Helg♥

Då var det lördag igen och förra lördagen var jag ute på krogen med mina vänner .
Innan på dagen så var vi allt i Norrköping och shoppade lite.
Älskar att gå i affärer, bara om man hittar något eller har som sagt pengar..

Idag är jag allt hemma ruttnar i min lilla lägenhet med mina 2 kattar Saga & Sessan<3.
Jag har varit nere på stan och handlat lite och jag har varit på Apoteket innan det .
När jag väll gick upp för rulltrappan så träffade jag mitt ex Marcus och hans farsa ;).
Han sa hej och bara log ner de åkte neråt .
Sen vid 14:00 så kom min kusse och hennes far på besök och det va fett kul och träffa dem .
Men Ebba och Cicci var inte med för de va tydligen inne i stan sa Mats.
O jag hoppas att jag får träffa Ebba och Cicci, för det va 100år sen jag träffade dem typ.

Jag satt och lånade mammas dator och lyssnade på musik och sen vart efter så kom Matilda & Mats.
Vi fikade och snackade lite granna..
Brorsan snackade med Mats , vår morbror om jobb..
För han erbjöd brorsan att jobba i Norge som vår kusin Richard gör.
Bygger balkonger å sådant shetiiiit ..

Efter jag inte pallade mer så satte jag mej vid datorn igen och kollade min facebook och BDB ..
La in bilder å så också, men det va sjukt segt..

skriveer snart igen ...


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: