2009-11-11 | 15:50:42

hatar detta :( ......

Jag har en sån jävla värk i mitt högra ben och sen går det neråt i foten.
Kan verkligen inte gå redigt som jag ska heller och det är ju pinsamt och gå halta ..
Men det är ju så man får lida med när man har ont..
Fan vad allt ska ställa till det.

Det började med igår kväll att få ont.
När jag gcik av tåget eller när jag väll kom till Linköping.
O sen på hemresean vart det sämre.

Men sen idag blev det värre när jag skulle gå till toaletten.
Fick knappast inte på mig mina skor och för det för det lilla minsta så skriker jag =(=( .
Börjar fan att känna av i fönstre ben med men högre benet är varst.

Har  ens inte gått med några höga skor eller nåt..
Bara platta Snikers/Addidas skor...
Inga andra skor..

Skulle ens inte kunna gå på höga skor med den smärtan jag har i mitt knä och for :'((( .

Grät fan innan idag så det bara sprutade tårar....
Hatar detta och sen har jag en så jävla otur i allt med ...

Killar
Kärlek
+ massa m,era...

Jag orkar snart inget längre..
Menar fan allvar om ni inte vill tro mig...
Besviken är jag med ....

Nåt mer ni vill veta eller ?!!
Så säg det med en gång isåfall .....



PEACE<3


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: