2009-11-22 | 14:58:35

har ingen ork , som sagt orkar inte mer...

 
Jag orkar fan inte mer och det spelar ingen roll vafan jag gör alltså .
Hur mycket jag än ställer upp för mina goda vänner så händer detta ?
Jag blir såå ledsen och besviken på det här .
Vad är det ni inte förstår eller fattar ?

Tror ni att jag har ork att bli sårad och sviken länge till eller ?
Eller kan inte säga som det är istället för att gå bakom min rygg och håna mig resten för livet .

Jag vill helst må bra så man kan gå på stan och ha kul istället för att ni ska stå i ett hörn och hånskratta åt mig .
Pallar snart inget mera alltså och jag menar allvar vafan ..

Sluta säg att jag ljuger eller bara tycker synd om mig själva hela tiden...
Det är tammefan tvärtom.
Lägg ner för i helvete
byeee byeee, i´m gone in 25 years ago !

<3
Peaaace and biiiitches .
<3


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: