2009-11-06 | 23:58:30

grattis till unga mödrar ....

Vill bara säga grattis till mina vänner som väntar barn och alla andra som väntar barn <333.
Det är många unga som blir föräldrar.

Det är tydligen en trend att skaffa ungar.
När jag va yngre så ville jag ha barn eller jag kommer inte ihåg. Men jag minns
att jag aldrig skulle gifta mej när jag va yngre.

Men barn ville jag allt ha!!!
Men alla andra hinner ju före mej och de har ju mer tur än mej i kärlek.
Inte alla , men det flesta har jue det,.

Men jag kommer nog vara den sista jorden att få barn :( .
Jag kommer nog aldrig få vara lycklig heller och det är  bara jobbigt att se
på alla stora magar och dem som går med barnvagnar.
Känner mig så misslyckad och äcklad och meningslös...
J
ag hatar att vara sist med allt hela tiden...
Jag orkar ingenting längre. Faan faan faan ...
Gråter i stort sätt varje dag ;( . ....

P E A C E !
<3

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: