2009-11-10 | 06:25:51

♥god morgon.........

God morgon alla bloggare och läsare....
Klockan är lite över 6 på morgonen och jag ska upp om några timmar...
Inte en enda sömn ;(.
Nu har jag inte kunnat sova inatt heller och allt känns så konstigt....
Sóm jag har sagt innan blir väll att köpa hem sömntabletter så man någon gång får sig den sömmen som ska ha....
Sitter bara uppe och kollar min MSN men jag blir bara dissad och sårad av alla så jag skiter i allt snart för folk skiter i mig eller som sagt struntar i mig :(.
Kommer varken in på facebook eller bdb. Allt suger rövhål :(.
Jag är så jävla och sen ligger ju jag och tänker på honom ocksåå..
Just nu lyssnar jag på musik.


Skivan med " French Affair - Belle Epoque 2008 ".
1. Sexy
2. Comme ci Comme ca
3. I like that
4. Join the club
5. More and more
6. Ring ding dong
7. On and on
8. A quoi tu pense
9. Tonight
10. Follow me
11. Like a dream .


Alla låtar är suveränt bra <3.
Rekomenderar albumet. 5 av 5 får den av mig iallafall....

Ska nog testa och sova nu, men jag lovar och svär att jag inte kan sova...
Fuuck va illa :(. Nu har jag fan fått nog med att bli såå fucking sårad nu...
Men det skiter jue fan ni i fullständigt.. KOMMENTERA GÄRNA MIN/MINA BLOGGAR...

Jag vill med komma på topplistorna som ni och jag har dock ingen chans.
Bara att erkänna att jag suger på att blogga :((.
Peace and Bitches <3 Puss puss....
Ps: Snart äre dax att dra sig upp ur sängen för att göra sig ordning till jobbet och dem är nog lite lacka på mig.
Men det skiter jag fullständigt i och skiter i allt jag med snart ;(.
Heejdå! ♥
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: