2009-11-16 | 07:35:38

♥god morgon

 älska tAKiDa <3333


God morron alla bloggare och läsare.....
Nu har man sovit en stund men jag har allt varit uppe ett bra tag ....
Jag kunde fan inte sova vidare alltså....

Jag har kollat min värdelösa facebook och sen kamrat för jag kommer inte in på min bdb ....
Det här är den värsta morgonen i hela mitt jävla liv ...
Jag har fan ingen ork överhuvudtaget....
Fyfan att folk kan vara så svininga och fittiga på MSN....
Jag är fan ingen sån tjej som klär av mig naken för främmande personen och jag vill fan inte utsättas igen.
Räcker att det finns folk till allt och jag är inte som dem.....

När ska folk fatta ett -NEEEJ- någon gång ??
Typ aldrig .....


Ohhhh , jag blir galen alltsåå...

Neee nu fan ska jag hoppa in i duschen och sen klä mig lite snabbt o sen sminka mig fall jga hinner det.
Efter det så blire att dra till bussen som går till Skänninge , men jag har fan ingen ork egentligen att jobba, men jag måste det för pengarnas skull o för min egna skull ...

Vi kommer att ha vikarie iag och hon heter Lisa o det var jue ett tag sen man träffade henne .. *hihi* .


Hoppas att min dag blir bra annars , annars kommer jag bara falla ut i gråt som jag annars har gjort tidigare nu imorse.
Jag önskar att folk kan acceptera mig för edn jag är...

Jag är fan inte 14år Mackan  för jag är fan 25år ...
Jag är så jävla ledsen på allting just nue..
För det första kommer  jag nog inte få mina pengar heller....

palla skriiiva ;/ .

Puss puss..


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: