2009-11-11 | 11:27:47

fullt upp idag dåe.....


Då ska men på Hygienutbuldning kl. 13-15Café Norrgården....
Skall man sitta där och lyssna på någrfa som pratar osv...
Blir väll att anteckna lite med som jag alltid gör när jag är någonstans..
Det som är viktigt o det som är bra o veta....
Blire att träffa alla gamla bekanta på Norrgården.
Vette fasen hur många det blir heller....

O sen ska man in till morsan inne i Linköping...
För hon skall opereras igen....
Stackars mamma ....
Älskar dej ♥ .
Bara om jag får tag på min bror och Nicole så jag vet när dem åker in till henne...
Jag vill så gärna träffa henne, mamma alltså o Nicole självklart ...
Men jag saknar jue lille syrran SARAH med <33.

Men jag kommer att nås på mobben hela dagen bara så n i vet !!!!
Våga att höra av er till mig o inte jag hela tiden o jag hag inga pengar nu!!!!!
Saknar många ! ♥
Hatar att vara killarnas ANDRA HANDSVAL!!!!
Bara för de gillar hetare tjejer än MIG!!!!!

Så är det fan alltid.

<3 SAKNAR DiiiiG DANiEL W <3.
Hoppas att vi ses snart.
Känns så tomt utan deej.
Allt är skit ...

Peace out alla <3

Lots of love // Blondie ♥



Bjuder på den :O)

Ha en bra daag med er .
Kommer senare inlägg sen...

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: