2009-11-13 | 23:47:55

fredagen den 13:onde november 2009★



idag är det fredagen den 13.e november 2009.
det sägs att det är en otursdag.
t:ex om man går under en trappa så tror man att den ska ramla ner.
om man har nycklatr på bordet så sägs det att mah får otur...
om man ser en svart så ska man spotta bakom axeln och sen kasta salt...

vem fan är det som tror på sådan skit?
gör ni det då eller ?

kommentera gärna erat svar vad ni tycker om fredagen den 13:e november .
det ni har varit med om alltså vad som har hänt ...


jag vet inget än vad som mhar hänt mig eller jo att jag bara har otur i kärlek och den biten :( .



1 Kommentarer
Sarah:

Jag tror inte på fredag den 13 (är en oturs dag) . det är bara skit :S

Min dag var faktiskt ganska bra inget dåligt eller så som hände så;D <3333

2009-11-15 | 13:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: