2009-11-16 | 08:35:00

fett gött....

Nyduschad och fräsch och påklädd är man också o jag pallar inte att sminka mig
eller jag får se fall jag tar med mig det till jobbet....
Nu ska man allt bege sig av ut alldeles strax till bussen, men först måste jag ta medicin
+ 2st panodil för min stukade fot och sen mitt skadade knä o det sjuka är att jag har ont i min handled med =(.
Allt på en gång o jag hatar att ha ont med....

Min näsa och mina ögonen rinner hela tiden....

FÅR FAN ALDRIG VARA FRISK och KRYER =( .

Ska ringa o säga att jag får ta senare buss för jag pallar inte att stressa.
Om jag stressar blir jag fett dålig och jag skojjar fan inte.
Menar på fullblodat allvar att jag blir det, sjuukt alltså !!!

Bara för jag saknar och gillar Dig så behöver du inte ignorera mig som om jag inte finns/fanns .
Typiskt endel killar som sårar än totalt.
Ingen ork snart längre....

Pusss pusss <3 .




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: