2009-11-29 | 02:08:09

Niclaz..



Haha, här har ni ett ex till mig och han heter Niclaz..
jag tog denna lr fotade denna bild från hans bdb för länge sen .
Sen gjorde jag en kul grejj som ni ser och det va från min förr förra mobil somjag hade.
Hade inget att göra , menmen .

Jag saknar dig vännen och jag kan fan inte fatta varför våran vänskap tog slut.

Men det vore jue kul och träffas och prata som vanliga människor lr som vänner gör...
Du är så snäll och trevlig och gullig är du också .

Hahaha , jag såg diig på Öppet Hus när jag va där, men vågade inte att säga hej för jag va orolig att du skulle bli sur eller förbannad på mig för ingenting .
Allt känns så konstigt att man förlorar sina vänner på det sättet som vi har gjort, eller hur ?!!

Önskade att du kunde ta bort blockeringen på MSN och sen bli min vän på bdb eller nåt jue...
Kommer alltid att finnas för dig om du vill prata å så..
Men men , du gör som vill...

Kram o pussa , synes på stan <3 .

// MaDDe alias Blondiiie ...

 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: