2009-11-15 | 17:30:12


♥Bara för jag gillar dig så kan du aldrig att acceptera det eller förstå det.
Vad skall man säga för att du ska kunna förstå att jag gillar/älskar dig?
Trött på att vara/känna mig ensammen pga detta som händer.
Man kan fasen undra hur ni killar tänker.
Enda ni vill ha är ju fjortizar eller de vill ha er.
Speciellet killar som har bil eller moppe, så är det alltid.

Jag kan inte lita på vissa perssoner heller och sen när man säger till en att man gillar en så blir det ett jävla babbel och det kvittar o sen får man höra ena o det andra.
Pallar fan inte mera !!!!!

♥TACK SÅ JÄVLA MYCKET FÖR ATT MAN GILLAR ELLER ÄLSKAR DIG♥ .

Jag orkar fan inte mera och jag kan fan inte fatta att folk kan vara så jävla elaka mot mig.
Bara skit snack hela tiden.

HATAR SKITSNACK och FOLK SOM GÅR BAKOM MIN RYGG...
Fyfan på ren svenska .
Ni har sabbat mitt liv totalt.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: