2009-11-27 | 21:19:39

ensamheten kallar ....



Jag känner mej så ensam och liten .
Världen den blir bara mindre och mindre så ingen ser den.
Allt känns så dystert och hjärtat bara kallnar och själen fryser till is .
Jag sitter på en stol i mitt kök och dricker en kvälls grogg, men det är inte lika gött och vara ensam.
Ensam i ett still regn och solen lyser på andra sidan jorden.

Ligger bara där och gråter och ingen vill se upp till mej..
Känner mig så äcklad och misslyckad.
Ingen trygghet eller känsla någonstans.

Vad är det fär fel på mej egentligen ?!!
Har fasen ingen ork längre.

=( .

Känner mej så sårad och lämnad av många så jag ger upp allt hopp snart .

Peace..

 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: