2009-11-23 | 23:03:38

eeuuuw ;/ .

Usch då har man allt jobbat idag då och det va sjukt segt att ta sig upp ur sängen idag och jag hade sån mensvärk och jag va så illamående ocksåå. Kändes verkligen som att jag skulle spy dock :/. Jag blir jämt illamående när jag väll får min mens + att jag får sån huvudvärk som in i helvete med och den är inget att skojja om precis alltså. Fyfaan vad det spänner överallt då och jag vill inte ha mens, migrän eller som sagt vara illamående konstant, thats sux ;-/. På jobbet har jag tvättat kökspersonalenskläder och sen har vi plockat bort dukarna och alla löpare och sen la vi på andra dukar och sen efter det så gick vi ner och bar ner saker till oss som vi hade beställt och skar/rev mig på kartongen jag bar den och det blödde på mina fingrar fast det vart små sår.. Men sved som in i HELVETE kan jag lätt säga . Jag har bara haft otur idag känns det som eller jag har det jämt , otur alltså . När jag väll hade lämnat sakerna där så var jag tvungenn att tvätta dem vita tabletterna med diskmedel och diskborsta och varmvatten och sen hänga upp dem. Sen skulle vi gå med Internposten men jag handlade på vägen på Coop och dem andra gick iför väg och sen när jag väll är klar så hade dem redan gått så jag gcik tillbaka till jobbet.. Usch, jobbet har varit trist som fasen idag och sen mot slutet skulle vi gå och beställa blommor till jul, men jag gick till bibblan och lånade om mina böcker , men bok var det kö på så jag skulle ta med mig den imörrn .. Sen gick vi till Charlottas affär och där köpte jag mig en sten som mamma skulle få. En fin gåva från mig. Viast är man snäll?? Innan det så hade jag satt på en maskin dukar och sen hängde jag upp dem och la i en ny maskin. Och sen där på hängde jag upp kökspersonalens kläder o sen därpå innan snackade jag med några på Terapin som vi brukar baka å så till XD. Dem gillar verkligen mig när jag väll snackar med dem som sagt kökspersonalen med å så... Usch, jag kan inte blogga =( . När jag väll kom hem med bussen så gick jag till mamma och gav henne presenten och det så gav hon mig en kram och det är sällan man får kramar av nån/någon över huvudtaget.. Ändå ingen som vågar att krama eller pussa mig ;/. Fegar ur totalt . Ikväll har jag bara tat det lugnt och sen var jag hos mor o bror min och vi käkade tillsammans och vi snackade lite strunt med . *hihihi* . Innan det gav jag katterna mat och dem va verkligen hungriga på blöt mat <33333. Sen har man suttit på msn eller gör det än <333. Snackar med Danne Winroths kusin , Jake Winroth ;))) . VAR ju typ 100år sen man snackade med han .. Kommer inte på nåt mer nu.. Min dag ialla fall ... Pussssheejjs <33
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: