2009-11-05 | 21:04:31

dikt 2009-11-05



Du kom som en vind.
Du smekte mej på kinden som en vind pust.
Du är med mej hela tiden.
Jag känner mej trygg när jag är med mej.
Skulle aldrig lämna dej som sagt aldrig.

Vinden smeker våra kinder.
Du är den enda som kan förstå mej.
Finns ingen annan än bara du .


Lämna mej inte .
Men du kom som en vind .
Vinden träter mitt hår med vindens fläkt och fart.


Du är mitt allt men vinden snor mej ifrån dej .
Kommer aldrig att förstå det.
Önskade att du va här nu.


Typiskt vinden som gör än ensam och ledsen.
Saknaden växer mer och mer..
Allt blåser bort.

Skriven av mej // Blondiie aka MADDE !

Peace and Love !!



2009-11-05 .
Min verklighet som jag känner NU!!


 ;'(




 Lots of love Blondiiiiie

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: