2009-11-30 | 00:57:25

Danne ...



Dra och suuug kuk!


Här är då Danne en kille som jag har gillat , men nu är det så att han har en annan eller så vet jag inte.
Han hade tjej innan och allt gick för fort fram och sen blev vi aldrig tillsammans heller .
Men han och jag är la vänner hoppas jag och jag kan fan inte fatta vad det är fär fel jag gör?
Int första gången en kille säger att det går för fort fram.

Har blivit sårad av 3-4 killar på raken nue.
Fan sägeer jag bara och jag ångra att en viss person tog kontakt med honom och sen hans kusin.
De sitter nog och snackar en massa skit om mig för jag pallar fan inte mer nu..

>Hoppas att ni inser en jävla dag att ni har gjort fel, inte jag!!<
Det känns som jag har känt han längre än så.
Men, men jag skiter fan i allt snart .

Jag som vill allas bästa , men det går bara åt helvete med allting.
Jag önskar att killar ska mogna till lita mera coh inte tänka på säga själva så mycket som endel killar gör..

Kram å Puss // M ..




BUUUUUUUULLSHIIIIIIIIIIIIITTTTTT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hatar dej och din knäpps flickvän :@ ...


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: