2009-11-06 | 06:48:17

ahaja.......

Vad ska man hitta på idag då?!
Snart är det dags att gå och göra sig i ordning för att åka till jobbet en sväng.
Efter jobber får jag la se vad som händer.
Hoppas gullungen Danne kommer på besök.
Saknar dig så jävla mycket.
Ringde honom en sväng igår ( torsdag den 5/11-09 ).
Shiiet, din röst är så fucking underbar.
Som sagt hela du är underbar.
Skulle jättegärna vilja ha dig som -pojkvän och jag vet att du är några år *yngre* än mig-.
Förlåt att jag gillar dig så mycket.
Men jag vart jävligt att du hade gilat mig så länge sen första början vi hade precis lärt känna varandra.
Detsamma här faktiskt.
Jag kommer alltid att stötta och finnas här för dig.
Jag vill bara säga att du ser äldre ut än vad du gör.
Du är en av de få killar som har gjort att jag mår bra.
Hoppas att vi kan stötta varandra när vi mår piss å så.
Jag kommer alltid att finnas och stötta dig vad som än händer om du mår skit eller har bekymmer med saker som du inte kan snacka/prata med andra om så finns jag till hands.
Menar det jag säger och står för det med.
Kommer aldrig att såra ,svika eller lämna dig gubben som sagt aldrig!!!!
Lita på mig xD .
Ha en bra dag alla så kanske jag skriver senare sen..
Puss puss <33 .




 Lots of love Blondiiiiie

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: